Vážení zákazníci, expedujeme vždy 1x týdně, obvykle ve čtvrtek. Prosíme o trpělivost a děkujeme za pochopení. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vážení zákaznícI, aktuálně nepřijímáme objednávky ze SLOVENSKA. Vybrané produkty zakoupíte na MALL.sk, terapeutickepomocky.sk, Inspiracia.live. Děkujeme za pochopení.

Obchodní podmínky pro kurzy

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro nabízené služby

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) podnikatele Magda Shymon, neplátce DPH, se sídlem Húskova 678/45, Brno, 618 00, IČ: 75220547, zapsané v živnostenském rejstříku Magistrátu města Brna - Úřad příslušný podle §71 odst.2 živn. zákona MÚ Brno-město, e-mail kurzybcreative@gmail.com, telefonní číslo 777 856 564, („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím závazného potvrzení přihlášky na webových stránkách www.b-creative.cz/kurzy.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.b-creative.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju-2/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostřednictvím webového rozhraní/emailu.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Celková cena je finanční částka, kterou budete hradit za Službu;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Cenu
    • Objednávka prostřednictvím Přihlášky je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Služeb s Námi;
    • Vy jste osoba nakupující Naše kurzy, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Služba je vše, co můžete zakoupit na b-creative.cz/kurzy, zejména kurzy a workshopy, konané osobně či online.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Služby je možná vyplněním Přihlášky.
    • Při nákupu Služby je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

 

  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    • K přihlášení do kurzu zájemci využívají on-line přihlášení dostupné na www.b-creative.cz/kurzy. Vaše přihláška je závaznou objednávkou zavazující k platbě, přihlášením souhlasíte s cenou příslušného kurzu, kterou se tímto zavazujete uhradit. Na zadané kontaktní údaje v Přihlášce Vám před kurzem zasíláme organizační informace a pozvánku na kurz. Po odeslání přihlášky budete obratem informováni prostřednictvím automatické odpovědi, která však ještě není Potvrzením objednávky.
    • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím vyplnění přihlášky nebo zaslání emailu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky služby souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste vyplnili Přihlášku na službu/kurz. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Službě (Přihláška a popis kurzu u vybrané Služby obsahuje potřebné informace);
      2. Informace o Celkové ceně, způsobu platby a formě a termínu realizace.
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli realizovat službu, zejména tedy jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu..
    • Vaši Objednávku Služby Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky formou kopie přihlášky. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Potvrzením objednávky se rozumí potvrzení emailu z Naší strany, který Vám zašleme 4 týdny před kurzem. Nejprve se Vás zeptáme, zda máte o účast na kurzu stále zájem. Pokud potvrdíte a zájem o využití Služby trvá, zavazujete se k platbě. Údaje k platbě převodem jsou součástí potvrzovacího emailu z naší strany. Potvrzovací email obsahuje platební údaje z
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme Objednávku služeb moci potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy není naplněna minimální kapacita kurzu nutná pro jeho otevření. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Nebo smlouva mezi Námi a Vámi nebude uzavřena.
    • O konání kurzu rozhodujeme na základě přijatých přihlášek a plateb nejpozději 2 týdny před konáním kurzu. O případném zrušení kurzu z důvodu nedostatečně naplněné kapacity nutné pro jeho konání jsou přihlášení bez prodleně informováni a zaplacené kurzovné je vráceno dobropisem na bankovní účet, ze kterého byla platba odeslána.
    • Nejpozději týden před konáním kurzu obdrží přihlášený informace o místě konání, časovém harmonogramu, a dopravě do místa konání akce. V případě, že se jedná o online kurz, zasíláme Vám materiály ke kurzu v elektronické podobě, link a návod pro připojení do online rozhraní, ve kterém bude online kurz probíhat. V případě online kurzů probíhají pouze v reálném čase stanoveném u kurzu. Z kurzů nejsou pořizovány nahrávky a ani nejsou tedy následně zpřístupňovány účastníkům.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Službu za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • Podmínky o ochraně osobních údajů naleznete zde https://www.b-creative.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju-2/
    • Přihlásit se můžete i jako náhradník, není tím však uzavřena smlouva mezi Námi a Vámi.
  2. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena u popisu Služby (kurzu) a v potvrzení objednávky s pokyny k platbě.
    • Celková cena je uvedena včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Nejsem plátce DPH.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním služby. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
    • Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do data uvedeného na zálohové faktuře nebo v Potvrzovacím emailu. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet. Platba Celkové ceny je umožněna právnickým osobám, OSVČ z ČR a fyzickým osobám ze Slovenska.
    • Konečná faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu nejdříve v den realizace kurzu, nejdéle týden po jeho konání. Místo na kurzu je rezervováno po dobu požadované splatnosti Celkové ceny.
    • Právo na účast na kurzu vniká poté, co zaplatíte Celkovou cenu. služby jsou určeny pro osobní potřebu Kupujícího. Služby, které Prodávající prostřednictvím webových stránek prodává včetně jejich obsahu, podléhají ochraně autorských práv. Uzavřením kupní smlouvy kupující přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou kupujícího a autor za ně nenese žádnou odpovědnost. V předmětu koupě může kupující najít informace o produktech nebo službách třetích osob. Tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k této tematice.
  3. Dodání SLUŽBY
    • Služby Vám budou dodány v den realizace kurzu uvedeného u Přihlášky a to osobně, v místě konání kurzu, které je uvedeno v Přihlášce nebo online, pokud je uvedeno v přihlášce. Ve výjimečných případech může být nabídnut náhradní termín formou nově uzavřen Smlouvy.
    • Kurzy realizujeme pouze v rámci České republiky.
  4. Odpovědnost za vady při poskytování digitálního obsahu

Uživatel je oprávněn uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li digitální obsah vadu (např. dojte k úplnému výpadku internetu nebo jiným technickým problémům na straně poskytovatele, které brání zahájení či pokračování online kurzu). Uživatel v postavení spotřebitele je oprávněn vytknout vadu ve lhůtě dvou let od převzetí digitálního obsahu. V takovém případě, je-li to možné, může uživatel požadovat její odstranění (případně se posoudí, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné). Práva z vadného plnění uplatní uživatel u poskytovatele e-mailem bezodkladně po jeho zjištění. V rámci reklamace poskytovatel potom vadu odstraní v přiměřené době tak, aby nezpůsobil uživateli značné obtíže. Není-li uživatel v postavení spotřebitele, odpovídá poskytovatel za vady, které se u digitálního obsahu vyskytnou při převzetí a uživatel je vytkne bezodkladně.

 

  1. Uživatel v postavení spotřebitele může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud poskytovatel vadu dle předchozího odstavce neodstraní, nebo pokud se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy. Uživatel není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.
  2. Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl uživateli poskytnut. Má-li být digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně. V případě, jedná-li se o digitální obsah poskytovaný za osobní údaje uživatele namísto odměny, nemůže uživatel požadovat přiměřenou slevu.
  3. Peněžité částky, které má poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat uživateli, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud uživatel odstoupí od smlouvy, vrátí poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy uživatel uplatnil u poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.

 

  1. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ust. § 1914 – 1925, § 2161 – 2174b a § 2389a a násl. občanského zákoníku).

 

  1. Odstoupení od smlouvy
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů neuhrazení Celkové ceny v době uvedené splatnosti.
    • V případě úhrady kurzu nelze již od smlouvy odstoupit. Řídíme se Storno podmínkami. Po úhradě kurzovného je částka nevratná, můžete však za sebe poslat náhradníka. V případě, že bude kurz z důvodu nemoci lektora či jiných závažných organizačních důvodů zrušen, kurzovné Vám vrátíme do 5 dnů od plánovaného termínu kurzu. 
    • Odstoupení je možno provést elektronickou formou při splnění uvedených podmínek na emailu: kurzybcreative@gmail.com, písemnou formou pak na adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury - daňového dokladu. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně online kurzu. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD
    • Vyřizování reklamací (např. pokud akce je krácena, nerealizována, nebo v ní dojde k nějaký závažným skutečnostem, které výrazně ovlivní kvalitu či časovou dotaci akce) zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy kurzybcreative@gmail.com nejpozději do třech pracovních dní.
    • Prodávající není zodpovědný za technické problémy na straně kupujícího.

  

  1. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy kurzybcreative gmail.com Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  2. Závěrečná ustanovení
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.9. 2024
Zpět do obchodu